Ring nu på +45 70 20 48 38 - og få et tilbud.
Menu

WAVES case

Formålet:

WAVES er et shoppingcenter beliggende i Hundige. Hvert forår udklækkes en masse konfirmander, og dette er en vigtig målgruppe for WAVES.

At få de unge konfirmander til at komme i WAVES, fremfor at tage til København, er af højeste prioritet. Dette stiller krav til kreativitet og målrettet markedsføring. WAVESs reklamebureau fik til opgave at udarbejde en målrettet kampagne til målgruppen.

Løsningen:

I samarbejde med WAVESs reklamebureau Brandhouse udarbejdede vi en effektiv kampagne, som bestod af:

App’en og trafikken skulle rekruttere konfirmander til en casting til et modeshow i centret.

Vi valgte at målrette kampagnen til målgruppen med udgangspunkt i de segmenteringskriterier, som Facebook stiller til rådighed. Samtidig søgte vi i lokalområdet og omegnskommunerne modeller via Google rekruttering. Målretningen mod lokalområdet m.m. foretog vi med udgangspunkt i geografisk målretning, som er et af de redskaber man kan benytte sig af, når man annoncerer med Google rekruttering.

Resultatet:

Ved hjælp af ovenstående medier fik WAVES følgende resultat:

  • 110 konfirmander tilmeldte sig som modeller til casting
  • Målet blev realiseret på blot 1 uge, selvom der var afsat 2 uger
  • Opmærksomhed i lokalavisen.

Hør mere om vores rekrutteringsprodukter? Udfyld formularen til højre!