Ring nu på +45 70 20 48 38 - og få et tilbud.
Menu

SAS Case

Formålet:

Skandinaviens største flyselskab, SAS, ansætter hvert år et større hold af speditions-, transport- og administrationselever. For SAS gælder det, ligesom med så mange andre elevrekrutteringer, at de møder de unge dér, hvor disse færdes. SAS’s reklamebureau tog på daværende tidspunkt fat i os, da de havde brug for at få synliggjort den kampagneside, de havde udarbejdet i forbindelse med elevrekrutteringen.

Løsningen:

På det tidspunkt kampagnen blev sat i gang, eksisterede Facebook ikke. Størstedelen af de unge brugte Google til at søge information omkring job m.m.

Derfor tog vores løsning udgangspunkt i, at SAS annoncerede på relevante søgeordskombinationer på Google således, at en tekstannonce blev vist i takt med, at de unge anvendte søgeordskombinationer relateret til elevrekruttering.

Vi udarbejdede følgende for bureauet:

  • Google-strategien bag kampagnen
  • Udvikling af målrettede søgeord
  • Udvikling af annoncer med udgangspunkt i call to action
  • Implementering af hele systemet
  • Løbende overvågning, optimering og vedligeholdelse
  • Konverteringssporing således at vi kunne måle på resultatet
  • Løbende afrapportering

Resultatet:

At kampagnen var så målrettet, som den var, gjorde, at resultatet var i top:

  • 50% af ansøgningerne og CV’erne kom via Google rekruttering
  • Kvaliteten af indkomne ansøgninger var høj

Bureauet og SAS var meget tilfreds med resultatet.

Lyst til også at prøve vores elevrekruttering? Udfyld formularen til højre!