Ring nu på +45 70 20 48 38 - og få et tilbud.
Menu

IMERCO case

Formålet:

IMERCO er Danmarks eneste landsdækkende isenkræmkæde (155 butikker, 1200 medarbejdere, omsætning 1,2 mia). Kæden søger løbende salgselever til deres butikker, og deres reklamebureau Brandhouse kontaktede os for, at vi kunne sammensætte en målrettet strategi til den kampagneside og Facebookside, som bureauet havde udarbejdet til elevrekrutteringen. En strategi som skulle generere øget trafik til Facebooksiden og kampagnesiden.

Løsningen:

Vi sammensatte en løsning med udgangspunkt i at møde eleverne der, hvor de færdes – nemlig Facebook. Brandhouse havde allerede udarbejdet en Facebookside til IMERCO. Opsætning af en større kampagne, hvor vi segmenterede på alder, interesser og geografi med udgangspunkt i radius i forhold til de enkelte butikker. Vi oprettede en rekrutterings-kampagne på Google, hvorfra vi generede målrettet trafik til IMERCO’s kampagneside, som reklamebureauet havde udarbejdet.

Kampagnesiden indeholdt:

  • Online videoer med udtalelser fra elever, butikschef, adm. dir
  • “Synes godt om” integration med IMERCO’s Facebookside
  • Informationer om kæden, elevforløb, adgangskrav m.m.
  • Beskrivelser af fremtidsmulighederne hos IMERCO
  • Formålet var at få elever til at ansøge

Resultatet

Kampagnen var en succes i bureauets og IMERCO’s øjne:

  • Stigning i antallet af “Synes godt om” med 400% i kampagneperioden
  • Modtog en stor mængde målrettede ansøgninger fra potentielle talenter

Brug for rekruttering? Udfyld formularen til højre – Bliv ringet op!